Sunday, August 21, 2016

my favorite shampoo

Danas sam htela da podelim sa vama moj trenutno omiljeni sampon za kosu, u pitanju je konjski sampon. Neki ljudi ne vole ovakve sampone, ali meni se ovaj bas dopada. Dugo sam trazila sampon za brzi rast kose, s obzirom da sam neko ko voli dugi kosu :-) i konacno sam nasla sampon od koga mi stvarno kosa raste mnogo brze, ja generalno nemam neki problem sa kosom, ali svaka devojka voli da neguje kosu :-)
Postoji pet vrsta ovog šampona:
- Žuti: Šampon i regenerator protiv peruti i seboreje za rast kose

- Svetlozeleni: Šampon i regenerator sa kolagenom i lanolinom za čestu upotrebu, podsticaj rasta kose

- Zeleni: Šampon i regenerator sa propolisom, kolagenom i smolom breze

- Plavi: Šampon i regenerator za rast kose eterična ulja nara i nane sa antistatičkim efektom

- Roze: Šampon i regenerator za suvu i oštećenu farbanu kosu sa keratinom i smolom breze

Moj je svetlozeleni, generalno mislim da je najvaznije da potrefite tip sampona koji vama odgovara. Ponekad ga zamenim sa drugim samponom (o kome cete cuti u nekom drugom postu) zato sto se moja kosa "zasiti" proizvodima, nadam se da ce vam se dopasti kao i meni :-)
p.s. konjski sampon imate da kupite u Liliju i cena mu je oko 1500 din.
  

Today I want to share with you my current favorite shampoo for hair, it is a horse shampoo. Some people do not like this shampoo, but I really like this. I have long asked for a quick shampoo for hair growth, given that I'm someone who likes long hair :-) and finally I found the shampoo from whom we really hair grows much faster, I generally do not have a problem with hair, but every girl likes to nourish hair :-)
There are five types of shampoo:- Yellow: shampoo and conditioner for dandruff and seborrhea of ​​hair growth
- The light: shampoo and conditioner with collagen and lanolin for frequent use, stimulating hair growth
- Green: shampoo and conditioner with propolis, collagen and resin birch
- Blue: Shampoo and conditioner for hair growth essential oils of mint and pomegranate with antistatic effect
- Flowers: Shampoo and Conditioner for dry and damaged color-treated hair with keratin resin and birch

 
My bright green, in general I think it is most important to score the right type of shampoo that suits you. Sometimes replace it with another shampoo (about whom you will hear about in another post) because my hair is "saturated" products, I hope that you like it like me :-)








2 comments:

  1. I ja sam koristila taj sampon i zaista je odlican i veoma mi se dopada tvoj blog, samo tako nastavi! :-)

    ReplyDelete